שירות הוצאת ויזה לאזרבייג'ן מגיש את בקשתכם למשרד החוץ של אזרבייג'ן עפ"י המידע שהתקבל מכם. לכן, עליכם לוודא שהפרטים שמסרתם נכונים ומדויקים. חברתנו משמשת כספק שירות ומתווכת ביניכם לבין משרד החוץ של רפובליקת אזרבייג'ן, ולכן אין אנו אחראים על תוצאות כאלו ואחרות אשר יגרמו ע"י טעויות אנוש שלכם או של הגורם המטפל בבקשתכם במשרד החוץ של רפובליקת אזרבייג'ן, אך בכל מקרה כזה נוכל לסייע לכם לתקן את המצב ולשלוח בקשה מחודשת.
במידה ואנו שגינו במהלך הליך הוצאת הוויזה, אנו נגיש בקשה חדשה עבורכם, ללא עלות נוספת, אך בכל מקרה בשימוש בשירות שלנו, אנו לא נושאים בכל אחריות להוצאות נוספות הקשורות להליך הוצאת הוויזה והקשורות לנסיעתך לאזרבייג'ן.
שימו לב - ככל שיידרשו מסמכים נוספים, הוספת פרטים או תיקונם, ניצור איתכם קשר באמצעות דוא"ל ומשלוח מסרון (במידה והשארתם מספר טלפון נייד).
לקוחות שלא יגיבו לשלוש פניות להשלמת פרטים מצדנו, הזמנתם תיסגר ותשלום עבור השירות לא יוחזר. במידה והזמנה נסגרה בנסיבות אלו, תישמר ללקוחות הזכות להחיותה (בכפוף להשלמת המסמכים הדרושים) וזאת תוך שנה מרגע סגירת ההזמנה.