קבלת אישור רשמי למעסיק ישלח אליך למייל. אין צורך להגיע פיזית.
שימו לב - ע"י שימוש בשירות זה אתם מייפים את כוחנו לפעול מול משרדי הממשלה והרשויות בשמכם
שירותי ההנגשה למשרדים ממשלתיים של חברתנו מאפשרת לכם להשאיר לנו את ההתעסקות הבירוקרטית. בין אם מדובר במילוי טפסים, בשליחת טפסים, בהגשת בקשות, בקראית והבנת הדקויות, בעבודה מול פקידי ממשל ובתהליכם נכונים, אנחנו כאן בשבילכם, להוריד מכם את ההתעסקות הטורדנית ולהשיב לעצמכם את השקט והזמן הפנוי.
למען הסר ספק: מרבית השירותים הניתנים למי ששירת בצבא שירות מלא ניתנים בחינם מקצין העיר ו/או קצינת הקישור של יחידתכם. חברתנו מציעה שירות בתשלום לאנשים עסוקים ומטרתנו היא לטפל עבורכם בכל שיידרש ולחסוך לכם את ההתעסקות הכרוכה בכך.
מתי נדרש לבצע תיאום דמי ביטוח לאומי?
המעסיק המשני יידרש לקזז דמי ביטוח לאומי מתשלומיו (בנוסף לקיזוזים שביצע המעסיק הראשי) ולשלם דמי ביטוח בריאות במלואם, על פי התשלום המקובל מהעובד (עד לסכום ההכנסה המירבית שמותר לנקוט בו תשלום דמי ביטוח).
כדי למנוע קיזוזי דמי ביטוח לאומי יתר במקרה של עובדים שכירים העובדים במספר מעסיקים, יש לספק למעסיק המשני אישור לתיאום דמי ביטוח.
באילו מקרים עלי לבצע תיאום דמי ביטוח לאומי?
נדרש תיאום דמי ביטוח לאומי בשני מקרים הבאים:
1. כאשר הכנסה החודשית של העובד אצל המעסיק הראשי נמוכה מ-6,331 ₪ (60% מהשכר הממוצע, על פי נתוני 2021). משום שהעובד זכאי לניכוי דמי ביטוח בשיעור מופחת על כניסה של עד 6,331 ש"ח, ניכוי בשיעור המלא על הסכום שהוא משלים עד ל-6,331 ש"ח למעסיק המשני מהווה ניכוי יתר.
2. כאשר הכנסה החודשית של העובד מכל המעסיקים גבוהה מהכנסה המירבית המותרת לתשלום דמי ביטוח, שהיא 44,020 ש"ח (על פי נתוני 2021).
מה קורה בסוף התהליך?
לאחר מילוי הפרטים שלך, ובמידה והם נכונים, אנו נפעל מול בט"ל ונשלח לך אישור רשמי למעסיק במייל. את טופס האישור יש למסור למעסיק המשני והוא אמור לעדכן זאת בנתוני השכר החודשי של העובד.